ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΙΚΡΟΣΥΣΚΕΥΩΝ ΚΑΙ Η/Υ (C++, JAVA) (TEP2025A_D105) | ΣΤΡΩΤΟΣ ΗΛΙΑΣ |
| ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ IV (OpenGL) (TEP2025A_D102) | ΜΠΟΥΡΜΠΟΥΤΕΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ - ΣΚΟΠΕΛΙΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
| ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ INTERNET (TEP2025A_D109) | ΤΣΙΡΑΚΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
| ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΓΡΑΦΙΚΩΝ Ι (3DS MAX) (TEP2025A_D104) | ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑ |
| ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ VIDEO (TEP2025A_D107) | ΔΙΒΑΝΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
| ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ (Unreal Editor, Half Life, Doom Editor) (TEP2025A_D103) | ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑ |
| ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ (TEP2025A_D106) | ΤΖΑΒΑΡΑΣ ΦΩΤΙΟΣ |
| ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ (FLASH) (TEP2025A_D108) | Μανωλάς Ιάκωβος |
| ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (TEP2025A_D101) | ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑ |
|